Dit is ons verhaal.
We opereren vanuit de visie dat de makelaar niet alleen bij het transactiemoment, maar in de brede wooncarrière een begeleidende rol moet spelen. Met deze grotere betrokkenheid kan de makelaar met Homebuddy werken aan een duurzamen loyale klantrelatie.
Wat moet je allemaal regelen?
Stel je laatste aankoop of verkooptraject eens voor?
De kans is groot dat je onzeker was, er komt veel op je af, geen inzicht, wat moet ik allemaal regelen, je woning dat gevuld was met kartonnen dozen, een vlaag van last-minute klusjes, een vrachtwagen en een pizza. We hebben het allemaal weleens meegemaakt. Zou het makkelijker kunnen?
Aankopen, verhuizen stressvol?
Het aankopen van een woning is veel meer dan alleen verhuizen.
Het proces van het zoeken naar de juiste makelaar, hypotheekadviseur tot aan de verhuizing is een zeer stressvolle periode. Het kopen van een huis is voor veel mensen geen dagelijkse bezigheid. Zou Homebuddy mijn onzekerheid en stress kunnen wegnemen?
De oplossing.
We lossen jouw problemen op met Homebuddy.
We hebben Homebuddy gebouwd om jouw aankoop, verkoop en verhuis problemen op te lossen. Je kunt jouw taken plannen en organiseren, direct de producten en diensten die je nodig hebt vergelijken en boeken. Je kunt slimme keuzes maken en uiteindelijk sneller tot rust komen.

Het kopen van een huis is voor veel mensen geen dagelijkse bezigheid.
Het aankopen, verkopen en verhuizen is een van de meest stressvolle gebeurtenissen in het leven.
Homebuddies oplossing:
- Puur gemak. Alle woonvoorzieningen op tijd geregeld
- U communiceert met slechts een vertrouwde app
- Het bespaart tijd en geld
- Alles kan digitaal
Waarom is het zo stressvol?
- Het is een complex proces
- Veel contact met allemaal verschillende bedrijven
- Het is duur
- Het gebeurt voornamelijk offline
Ons Team
We delen jouw frustraties met het aankopen of verkopen van een woning. Daarom zijn wij laser-focused om ervoor te zorgen dat jouw volgende aankoop of verkoop soepel verloopt.

Ron van den Berk
Co-Founder

Jorn van Mol
Co-Founder

Sanne van Brussel
Customer Success Manager
